РЕГІОНАЛЬНА КУЛЬТУРНО-ІСТОРИЧНА СПАДЩИНА ЯК ЗАСІБ ФОРМУВАННЯ ХУДОЖНЬО-ЕСТЕТИЧНОГО СМАКУ МОЛОДШИХ ШКОЛЯРІВ
Вантажиться...
Дата
Автори
ORCID
DOI
Науковий ступінь
Рівень дисертації
Шифр та назва спеціальності
Рада захисту
Установа захисту
Науковий керівник/консультант
Члени комітету
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
Анотація
В статті проаналізовано регіональну культурно-історичну спадщину, як засобу
формування художньо-естетичного смаку молодших школярів. У структурі культурно-
історичної спадщини виокремлено матеріальні і нематеріальні складові. Об’єктами
нематеріальної культурно-історичної спадщини є визначні місця, споруди, території чи
водні об’єкти, інші природні, природно-антропогенні об’єкти тощо. До нематеріальної
спадщини відносимо мову, усну народну творчість, фольклор; обряди, звичаї; різні види та
жанри народного мистецтва; народні художні промисли і традиційні ремесла. З’ясовано,
що вивчення надбань регіональної культурно-історичної спадщини молодшими школярами є
ефективним засобом формування художньо-естетичного смаку.
Опис
Блудова Ю. О. Регіональна культурно-історична спадщина як засіб формування художньо-естетичного смаку молодших школярів Наукові записки Вінницького державного педагогічного університету імені Михайла Коцюбинського. Серія : Педагогіка і психологія : зб. наук. праць / редкол. : В. І. Шахов (голова) та ін. – Вінниця : ТОВ «Нілан ЛТД», 2016. Вип. 46. – С. 31–35.
Ключові слова
регіональна культурно-історична спадщина, художньо-естетичний смак, нематеріальна культурно-історична спадщина, матеріальна культурно-історична спадщина, regional cultural and historical heritage, artistic and aesthetic taste, intangible cultural and historical heritage, material cultural and historical heritage, региональная культурно-историческое наследие, художественно-эстетический вкус, нематериальная культурно-историческое наследие, материальная культурно-историческое наследие
