Педагогічні умови формування майбутніх учителів інформатики до дослідницької діяльності

Вантажиться...
Ескіз

Дата

ORCID

DOI

Науковий ступінь

Рівень дисертації

Шифр та назва спеціальності

Рада захисту

Установа захисту

Науковий керівник/консультант

Члени комітету

Назва журналу

Номер ISSN

Назва тому

Видавець

Анотація

У статті визначено низку суперечностей щодо потреби суспільства у фахівцях зі сфери інформаційних технологій, соціального замовлення та фактичного рівня готовності майбутніх учителів інформатики до дослідницької діяльності. Визначено, що сукупність всіх матеріальних і нематеріальних компонентів дослідницької діяльності утворює специфічний інформаційно-дослідницький простір, де основними компонентами є інформаційні ресурси, засоби інформаційної взаємодії та інформаційна інфраструктура: сайти і портали з конкретної наукової тематики, які мають можливість обміну думками як у формі форумів, так і за допомогою електронної пошти; бібліотечні та бібліографічні сервери, які надають доступ до пошуку літератури з тематики; електронні журнали і депозитарії наукових текстів, які вирішують проблему безкоштовного доступу до наукової інформації; сайти закладів вищої освіти. Виділено комплекс педагогічних умов, що сприяють ефективному формуванню готовності майбутніх фахівців з інформаційних технологій до дослідницької діяльності та характеризуються наявністю компонентів, які знаходяться у взаємозв’язку один з одним та у взаємодії досягнення результату.

Опис

Клєба А. І. Педагогічні умови формування майбутніх учителів інформатики до дослідницької діяльності / А. І. Клєба // Інноваційна педагогіка / Причорноморський науково-дослідний ін-т економіки та інновацій. – Одеса : Видавничий дім «Гельветика», 2020. – Вип. 21. – Т. 2. – С. 95–97

Ключові слова

педагогічні умови, дослідницька діяльність, інформаційно-комунікаційний простір, pedagogical conditions, exploratory activity, information and communication space

Бібліографічний опис

Колекції

Підтвердження

Рецензія

Додано до

Згадується в