Інформаційні технології у роботі соціального працівника під час пандемії COVID-19
Вантажиться...
Дата
Автори
ORCID
DOI
Науковий ступінь
Рівень дисертації
Шифр та назва спеціальності
Рада захисту
Установа захисту
Науковий керівник/консультант
Члени комітету
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
Анотація
Працівники соціальних служб постійно обмінюються інформацією, спілкуються з клієнтами, колегами, керівництвом, тощо; повинні уміти послуговуватися інформаційними технологіями для виконання всіх функцій фахової діяльності, виконувати пошук нормативно-правової та соціально значущої інформації у мережі Інтернет, а також використовувати комп’ютер для задоволення власних потреб, аналізу та вирішення професійних завдань; застосовувати електронні презентації при проведенні соціальної профілактичної роботи
Опис
Клєба А. І. Інформаційні технології у роботі соціального працівника під час пандемії COVID-19 / А. І. Клєба, І. В. Цибуліна // Актуальні проблеми та перспективи технологічної і професійної освіти : матеріали VІ Всеукр. наук.-практ. інтернет-конф. (м.Тернопіль, 24-25 травня 2021 р.). – Тернопіль, 2021. – С. 34–35
Ключові слова
соціальний працівник, інформаційні технології, компʼютер, електронні презентація, social worker, information technology, computer, electronic presentation
