Особливості формування почасових уявлень і навичок орієнтування у часі у дітей з порушенням інтелекту

Вантажиться...
Ескіз

Дата

ORCID

DOI

Науковий ступінь

Рівень дисертації

Шифр та назва спеціальності

Рада захисту

Установа захисту

Науковий керівник/консультант

Члени комітету

Назва журналу

Номер ISSN

Назва тому

Видавець

Анотація

В роботі освітлюються питання формування особливостей тимчасових уявлень у дітей із затримкою інтелектуального розвитку. Зазначається, що формування почасових уявлень і орієнтування у часі є однією з найскладніших галузей знань, умінь і навичок, включених у зміст громадського досвіду, так як вони досить абстрактні і оперування ними вимагає виконання складних розумових дій. Розглянуто основні теоретичні положення формування і розвиток просторових уявлень у дітей в нормі та з порушеннями у розвитку.

Опис

Тарасова В. В. Особливості формування почасових уявлень і навичок орієнтування у часі у дітей з порушенням інтелекту / В. Тарасова, К. В. Каськова // International Scientific innovations In human life : proceedings of IV International Scientific and Practical Conference (Manchester, United Kingdom 20-22 October 2021). – Manchester, 2021. – P. 376–381/

Ключові слова

Почасові уявлення, сприйняття часу, затримка інтелектуального розвитку, просторово-часові відносини

Бібліографічний опис

Колекції

Підтвердження

Рецензія

Додано до

Згадується в