Корекційна робота агресивної поведінки підлітків з порушеннями інтелекту
Вантажиться...
Дата
Автори
ORCID
DOI
Науковий ступінь
Рівень дисертації
Шифр та назва спеціальності
Рада захисту
Установа захисту
Науковий керівник/консультант
Члени комітету
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
Анотація
Теоретичний аналіз спеціальної літератури засвідчив, що на сьогодні проблема агресивної поведінки підлітків з порушенням інтелекту є досить актуальною в сучасній корекційній освіті. Тому в цьому полі пріоритетним напрямом є пошук ефективних засобів корекції агресивної поведінки підлітків з порушеннями інтелектуального розвитку. Дослідження особливостей прояву агресивної поведінки у підлітків з порушенням інтелектуального розвитку дозволило визначити найбільш дієвий засіб подолання агресії – корекційну роботу.
В роботі розроблено та обґрунтовано модель корекції агресивної поведінки підлітків з порушеннями інтелектуального розвитку. В основу представленої моделі лягли принципи, форми організації та методи корекції. На основі моделі було розроблено програму корекційної роботи з подолання агресивної поведінки підлітків із порушеннями інтелектуального розвитку, яка розглядалася нами як система цілеспрямованого та організованого впливу на поведінкову, мотиваційну та емоційно-вольову сфери підлітка.
Апробація розробленої програми на практиці засвідчила її дієвість, більшість підлітків стали почуватись більш впевнено та спокійно, виявляти більш адекватні уявлення про себе, інших людей та навколишній світ в цілому,
піднялася їхня самооцінка, розвинулись їх емоційна та комунікативна компетентність, знизився рівень імпульсивності.
Опис
Кас’янова І. В. Корекційна робота агресивної поведінки підлітків з порушеннями інтелекту : магістерська робота освітньо-кваліфікаційного рівня магістр Спеціальність 016 Спеціальна освіта / І. В. Кас’янова ; наук. кер. Тетяна Калініна. – Харків,2021.
Ключові слова
агресія, агресивна поведінка, соціальна адаптація, діагностика, корекція, підлітки з порушеннями інтелектуального розвитку, aggression, aggressive behavior, social adaptation, diagnostics, correction, adolescents with intellectual disabilities
