Реалізація онлайн-навчання викладачами кафедри природничих дисциплін у умовах соціального дистанціювання

Вантажиться...
Ескіз

Дата

ORCID

DOI

Науковий ступінь

Рівень дисертації

Шифр та назва спеціальності

Рада захисту

Установа захисту

Науковий керівник/консультант

Члени комітету

Назва журналу

Номер ISSN

Назва тому

Видавець

Анотація

Спалах COVID-19 привів до того, що велика частина світового співтовариства вищої освіти раптово виявилася втягнутою в незапланований експеримент з переходом на онлайн-навчання. Інформаційні технології несподівано для всіх учасників навчання стали незамінною та найважливішою річчю для продовження безперервного освітнього процесу. Важливими вимогами до системи стали її надійність, пропускна здатність Інтернет-каналів, простота створення та розміщення контенту, доступність сервісів і платформ для викладачів та студентів. Викладачі кафедри природничих дисциплін Комунального закладу «Харківська гуманітарно-педагогічна академія» Харківської обласної ради швидко впровадили дистанційне навчання, завдяки заздалегідь встановленому знайомству з необхідними інструментами, підходами до навчання і методами онлайн-навчання. Це призвело до зменшення кількості перешкод для наших студентів, які не можуть повернутися до традиційних занять у зв’язку з карантинними обмеженнями

Опис

Дехтярьова О. О. Реалізація онлайн-навчання викладачами кафедри природничих дисциплін у умовах соціального дистанціювання / О. О. Дехтярьова // Забезпечення якості професійної підготовки майбутніх фахівців в умовах упровадження ідей Нової української школи : матеріали Міжнар. наук.-практ. онлайн-конф. – (Прилуки, 6-7 травня 2020 р.). – Прилуки, 2020. – С 385–387.

Ключові слова

онлайн-навчання, COVID-19, інформаційні технології

Бібліографічний опис

Колекції

Підтвердження

Рецензія

Додано до

Згадується в