Formation of learning-strategic competence in the process of a foreign language study
Вантажиться...
Дата
Автори
ORCID
DOI
Науковий ступінь
Рівень дисертації
Шифр та назва спеціальності
Рада захисту
Установа захисту
Науковий керівник/консультант
Члени комітету
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
Анотація
У державних вимогах до рівня загальноосвітньої підготовки учнів зростає роль уміння отримувати інформацію з різних джерел, застосовувати різні методи пізнавальної та творчої діяльності. Тож метою навчально-стратегічної компетентності виступає формування загальнонавчальних умінь, оволодіння стратегіями навчання та використання іноземної мови, які допомагають оволодіти учнями іншомовною комунікативною компетенцією. У роботі розглянуто дві групи навчальних стратегій: прямі та непрямі. Прямі стратегії – стратегії, що впливають на мову, що вивчається, та вимагають її розумової обробки. Вони поділяються на три підгрупи: стратегії запам’ятовування; компенсаторні стратегії; когнітивні стратегії. Непрямі навчальні стратегії – це стратегії, що регулюють та підтримують вивчення іноземної мови, виступають засобом мотивації для учнів. До непрямих навчальних стратегій належать: емоційні стратегії; соціальні стратегії; метакогнітивні стратегії.
Опис
Horovenko O. A. Formation of learning-strategic competence in the process of a foreign language study / O. A. Horovenko // Проблеми, досвід та вдосконалення методичної роботи у закладах освіти : матеріали Усеукр. наук.-практ. конф. (Харків, 24 листопада 2021 р.). – Харків : ФОП Петров В. В., 2021. – С. 97–100.
Ключові слова
навчальні стратегії, компетенція, прямі навчальні стратегії, непрямі навчальні стратегії, учні, learning strategies, competence, direct learning strategies, indirect learning strategies, students.
