Теорія і практика особистісного самовдосконалення майбутніх педагогів дошкільної освіти

Вантажиться...
Ескіз

Дата

ORCID

DOI

Науковий ступінь

Рівень дисертації

Шифр та назва спеціальності

Рада захисту

Установа захисту

Науковий керівник/консультант

Члени комітету

Назва журналу

Номер ISSN

Назва тому

Видавець

Анотація

У монографії висвітлено теоретичні і методичні основи особистісного самовдосконалення майбутніх педагогів дошкільної освіти. Подано авторську концепцію, педагогічну модель системи особистісного самовдосконалення майбутніх педагогів дошкільної освіти. Обґрунтовано особливості особистісного самовдосконалення, визначено його закономірності, принципи, етапи, структуру. Описано змістове і організаційне забезпечення процесу особистісного самовдосконалення майбутнього педагога дошкільної освіти. Процес особистісного самовдосконалення майбутнього педагога дошкільної освіти подано автором в ракурсі духовної цілісності людини, з акцентом на глобальному, моральному імперативі.

Опис

Шапаренко Х. А. Теорія і практика особистісного самовдосконалення майбутніх педагогів дошкільної освіти : монографія / Х. А. Шапаренко ; Комун. закл. «Харків. гуманітар.-пед акад.» Харків. облради. – Харків : ТОВ «ДІСА ПЛЮС», 2018. – 371 с.

Ключові слова

особистість, самовдосконалення, особистісне самовдосконалення, особистісний потенціал, педагог дошкільної освіти, педагогічна система, заклад вищої освіти, personality, self-improvement, personal self-improvement, personal potential, teacher of preschool education, pedagogical system, higher education institution, личность, самосовершенствование, личностное самосовершенствование, личностный потенциал, педагог дошкольного образования, педагогическая система, заведение высшего образования

Бібліографічний опис

Колекції

Підтвердження

Рецензія

Додано до

Згадується в