МЕТОДИ ПРОФЕСІЙНОЇ ПІДГОТОВКИ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ ДО РОЗРОБКИ І ВИКОРИСТАННЯ ПЕДАГОГІЧНИХ ТЕХНОЛОГІЙ

Вантажиться...
Ескіз

Дата

ORCID

DOI

Науковий ступінь

Рівень дисертації

Шифр та назва спеціальності

Рада захисту

Установа захисту

Науковий керівник/консультант

Члени комітету

Назва журналу

Номер ISSN

Назва тому

Видавець

Анотація

Визначено систему методів професійної підготовки майбутніх учителів до розробки і ви-користання педагогічних технологій. Основою для розробки системи методів визначено процедурну інте-грацію сучасних методологічних підходів до організації освітнього процесу. Головною ідеєю процедурної інтеграції є використання переваг системного, компетентнісного і технологічного підходів з одночасним нівелюванням їх недоліків у визначенні характеристик методів фахової підготовки. Розроблена система методів дозволяє утворювати технологічні алгоритми поступового накопичення системи знань і фахових умінь від репродуктивного до творчо-пошукового рівнів. Це забезпечує можливість професійної підго-товки майбутніх учителів до розробки і використання педагогічних технологій.

Опис

Бєляєв С. Б. Методи професійної підготовки майбутніх учителів до розробки і використання педагогічних технологій / С. Б. Бєляєв // East European Scientific Journal. – Warsaw, Poland, 2019. – № 2 (42). – Рart 4. – С. 4–8.

Ключові слова

професійна підготовка, методи професійної підготовки, процедурна інтеграція, си-стемний підхід, компетентнісний підхід, технологічний підхід, vocational training, vocational training methods, procedural integration, system approach, com-petence approach, technological approach

Бібліографічний опис

Колекції

Підтвердження

Рецензія

Додано до

Згадується в