Демократизація управління освітою в контексті сучасних тенденцій розвитку вищої освіти

Вантажиться...
Ескіз

Дата

ORCID

DOI

Науковий ступінь

Рівень дисертації

Шифр та назва спеціальності

Рада захисту

Установа захисту

Науковий керівник/консультант

Члени комітету

Назва журналу

Номер ISSN

Назва тому

Видавець

Анотація

У статті автором проаналізовано нормативно-правові документи (закон, стратегію, накази, розпорядження тощо), науково-педагогічну та спеціальну літературу та на їх основі розглянуто процеси демократизації управління освітою. Зроблено акцент на засадах педагогічної освіти, таких як: гуманізм, повнота,кількісна і якісна достатність, іманентність розвитку, природовідповідність, неперервність, пріоритетність та демократизм. Автором, узагальнюючи думки вітчизняних та зарубіжних науковців та враховуючи досвід роботи та власні попередні дослідження, було визначено тенденції розвитку вищої освіти. Науковець приходить до висновку, що процес демократизації управління в освіті необхідно розглядати з різних сторін: по-перше, як демократизацію управління освітнім процесом: процесом навчання і виховання, по-друге, як демократизацію управління освітою загалом так і демократизацію управління окремими освітніми установами

Опис

Харківська А. А. Демократизація управління освітою в контексті сучасних тенденцій розвитку вищої освіти / А.А. Харківська // Проблеми інженерно-педагогічної освіти : зб. наук. пр. / Укр. інж.-пед. акад. – Харків : Вид-во УІПА, 2016. – № 52–53. – С. 130–135

Ключові слова

демократизація, управління, засади, тенденції, напрями, освітній процес, democratization, management, foundations, trends, directions, educational process, демократизация, управление, принципы, тенденции, направления, образовательный процесс

Бібліографічний опис

Колекції

Підтвердження

Рецензія

Додано до

Згадується в