Моніторинг якості освіти у вищих навчальних закладах: світовий досвід
Вантажиться...
Дата
Автори
ORCID
DOI
Науковий ступінь
Рівень дисертації
Шифр та назва спеціальності
Рада захисту
Установа захисту
Науковий керівник/консультант
Члени комітету
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
Анотація
Розглянуто підходи зарубіжних країн щодо створення системи забезпечення якості вищої освіти. Визначено, що система забезпечення якості вищої освіти будується на засадах академічної свободи та автономії вищих навчальних закладів. Загальною тенденцією є дієвий контроль за якістю освіти з боку незалежних акредитаційних установ та самого вищого навчального закладу. Останній зосереджує свою увагу на забезпеченні якості організації та реалізації освітнього процесу.
Опис
Харківська А. А. Моніторинг якості освіти у вищих навчальних закладах: світовий досвід / А. А. Харківська // Теорія і методика професійної освіти: електрон. наук. фах. вид. / Інститут професійно-технічної освіти НАПН України. – 2016. – Вип. 9. – URL : http://tmpe.profua.info/index.php/editions
Ключові слова
якість освіти, акредитація, вищий навчальний заклад, моніторинг якості освіти, quality education, accreditation of higher education, monitor the quality of education, качество образования, аккредитация, высшее учебное заведение мониторинг качества образования
