Теоретичний аналіз наукових дефініцій проблеми формування культури художньо-педагогічного спілкування фахівців дошкільного профілю
Вантажиться...
Файли
Дата
Автори
ORCID
DOI
Науковий ступінь
Рівень дисертації
Шифр та назва спеціальності
Рада захисту
Установа захисту
Науковий керівник/консультант
Члени комітету
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
Анотація
В статті висвітлено проблему формування культури художньо-педагогічного
спілкування фахівців педагогічного профілю. Розкрито зміст базових понять дослідження.
Встановлено, що формування культури художньо-педагогічного спілкування освітян це
інтегральний педагогічний процес передачі художньо-естетичного досвіду в мистецькому
середовищі на основі емоційної взаємодії учасників освітнього процесу.
Опис
Чаговець А. І. Теоретичний аналіз наукових дефініцій проблеми формування культури художньо-педагогічного спілкування фахівців дошкільного профілю / А. І. Чаговец, Ю. В. Сирова // Scientific Collection «InterConf», (71): with the Proceedings of the 3 rd International Scientific and Practical Conference «Current Issues and Prospects for the Development of Scientific Research» (France, Orléans, august 19-20, 2021). – Orléans : Epi, 2021. – P. 138–145.
Ключові слова
культура, культура спілкування, культура педагогічного спілкування, культура художньо-педагогічного спілкування, culture, culture of communication, culture of pedagogical communication, culture of artistic and pedagogical communication., культура, культура общения, культура педагогического общения, культура художественно-педагогического общения
