Особистість викладача як складова культурно-освітнього простору педагогічного коледжу
Вантажиться...
Дата
Автори
ORCID
DOI
Науковий ступінь
Рівень дисертації
Шифр та назва спеціальності
Рада захисту
Установа захисту
Науковий керівник/консультант
Члени комітету
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
Анотація
У статті розкрито основні складові культурно-освітнього простору педагогічного коледжу, що створюється з метою оптимізації процесу творчого саморозвитку майбутніх вихователів. Уточнено відмінності між дефініціями «педагогічне середовище пізнання», «середовище продуктивного пізнання», «середовище учіння», що є характеристиками культурно-освітнього середовища педагогічного коледжу.
Описано декілька алгоритмів викладацької діяльності, що відповідають провідним педагогічним технологіям творчого саморозвитку майбутніх фахівців дошкільної освіти. Окремо підкреслено мету та завдання викладача у процесі реалізації завдань тієї чи іншої освітньої технології, а також розкрито основні механізми організації творчої діяльності студентів педагогічного коледжу.
Опис
Бакуменко Т. К. Особистість викладача як складова культурно-освітнього простору педагогічного коледжу / Т. К. Бакуменко // Středoevropský věstník pro vědu a výzkum. – Praha : Publishing house Education and Science, 2021. – №1(67). – Р. 85‒89.
Ключові слова
культурно-освітній простір, саморозвиток, викладач, індивідуальність викладача, творча особистість, «cultural and educational space», «self-development», «teacher», «teacher’s individuality», «creative personality», культурно-образовательное пространство, саморазвитие, преподаватель, индивидуальность преподавателя, творческая личность
