Гармонійне виховання дітей в культурно-освітньому просторі закладу дошкільної освіти
Вантажиться...
Файли
Дата
Автори
ORCID
DOI
Науковий ступінь
Рівень дисертації
Шифр та назва спеціальності
Рада захисту
Установа захисту
Науковий керівник/консультант
Члени комітету
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
Анотація
У роботі висвітлено теоретико-методологічні основи гармонійного виховання дітей дошкільного віку в культурно-освітньому просторі ЗДО. Здійснено історико-педагогічний аналіз взаємодії фізичних і духовних складових. Охарактеризовано концепцію гармонійного виховання дітей дошкільного віку та схарактеризовано змістові домінанти: фізична готовність та духовний розвиток. Розкрито роль культурно-освітнього простору у цілісному розвитку дитини. Розглянуто та проаналізовано теоретичну модель системи гармонійного виховання дітей 4-6 років у культурно-освітньому просторі ЗДО, що зорієнтована на повноцінний фізичний (ціннісно-тілесний) та духовний (морально-естетичний) розвиток дитини.
Монографія розрахована на науковців, студентів, керівників освіти, педагогів-практиків зі спеціальності «Дошкільна освіта»
Опис
Чаговець А. І. Гармонійне виховання дітей в культурно-освітньому просторі закладу дошкільної освіти: методологія, теорія, практика : монографія / А. І. Чаговець. – Харків : ТОВ «ДІСА ПЛЮС», 2018. – 348 с.
Ключові слова
дитина 4-6 років, гармонійна вихованість, система гармонійного виховання, культурно-освітній простір ДНЗ, інтеграція, ціннісно-тілесне та морально-естетичне виховання, методи, форми, засоби гармонійного виховання, ритмопластика, педагогічні умови, результативність системи гармонійного виховання, preschool child, system of harmonious upbringing, cultural-educational space of preschool educational institution, holistic physical and morally aesthetic education, methods, forms and means of harmonious upbringing, rhythm plastic, pedagogical conditions, effectiveness of harmonious upbringing system., ребёнок 4-6 годов, гармоническое воспитание, система гармонического воспитания, культурно-образовательное пространство Детских учебных заведений, интеграция, морально-эстетическое воспитание, методы , формы, средства гармонического воспитания, ритмопластика, педагогические условия, результативность системы гармонического воспитания
