Напрями та форми самоосвіти в процесі підготовки майбутніх вчителів початкової школи

Вантажиться...
Ескіз

Дата

ORCID

DOI

Науковий ступінь

Рівень дисертації

Шифр та назва спеціальності

Рада захисту

Установа захисту

Науковий керівник/консультант

Члени комітету

Назва журналу

Номер ISSN

Назва тому

Видавець

Анотація

У статті розкрито суть поняття „самоосвіта”, уточнено поняття „самоосвіта” для вчителів початкової школи. Визначено напрями самоосвіти для майбутніх вичтелів початкової школи: інтелектуальний, духовний, інформаційний. Визначені форми самоосвіти майбутніх вчителів початкової школи: робота у студентських наукових гуртках; участь у виконанні науково-дослідницької проблеми кафедри; лекторська робота з розповсюдження спеціальних знань у галузі педагогіки;організаці та проведення педагогічних екскурсій; волонтерська робота; відвідування різноманітних курсів; робота як керівників гуртків у дитячих клубах, шефська робота в школах за спеціальністю тощо.

Опис

Акімова О. М. Напрями та форми самоосвіти в процесі підготовки майбутніх вчителів початкової школи / О. М. Акімова // Вісник ЛНУ імені Тараса Шевченка : зб. наук. пр. – Луганськ, 2014. – Вип. № 2 (285). – С. 15–22.

Ключові слова

самоосвіта, майбутні вчителі початкової школи,форми самоосвіти, напрями самоосвіти, self, future elementary school teacher, form self-education, self-direction, самообразование, будущие учителя начальной школы, формы самообразования, направления самообразования

Бібліографічний опис

Колекції

Підтвердження

Рецензія

Додано до

Згадується в