Дидактичний аспект управління інноваційним розвитком навчального процесу педагогічного ВНЗ
Вантажиться...
Дата
Автори
ORCID
DOI
Науковий ступінь
Рівень дисертації
Шифр та назва спеціальності
Рада захисту
Установа захисту
Науковий керівник/консультант
Члени комітету
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
Анотація
У статті проаналізовано та розроблено єдину методику оцінювання діяльності факультетів за умов інноваційного розвитку навчального процесу в педагогічному вищому навчальному закладі, на прикладі Харківського гуманітарно-педагогічного інституту.
Автор пропонує удосконалену систему моніторингу, що дозволить забезпечити отримання достовірної та об'єктивної інформації про діяльність ВНЗ, систематизацію та аналіз цієї інформації відповідно до єдиної методики оцінювання діяльності підрозділів: визначає критерії та показники оцінювання рівня, якості й результативності освітньої, методичної, наукової, та матеріально-технічної діяльності факультетів.
Опис
Харківська А. А. Дидактичний аспект управління інноваційним розвитком навчального процесу педагогічного ВНЗ / А. А. Харківська // Наукові записки кафедри педагогіки : зб. наук. пр. / Харк. нац. ун-т ім. В. Н. Каразіна. – Харків : Вид. центр ХНУ, 2011. – Вип. ХХVІ. – С. 171–184.
Ключові слова
інноваційний розвиток, управління, педагогічний ВНЗ, критерії, показники, оцінювання, моніторинг, innovation development, management, pedagogical high school, criteria, indicators, assessment, monitoring, инновационное развитие, управление, педагогический вуз, критерии, показатели, оценка, мониторинг
