Проблема побудови системи управління інноваційним розвитком педагогічного ВНЗ і підхід до її вирішення

Вантажиться...
Ескіз

Дата

ORCID

DOI

Науковий ступінь

Рівень дисертації

Шифр та назва спеціальності

Рада захисту

Установа захисту

Науковий керівник/консультант

Члени комітету

Назва журналу

Номер ISSN

Назва тому

Видавець

Анотація

У статті розглянуто проблеми до побудови системи управління інноваційним розвитком педагогічного ВНЗ. Здійснено аналіз загальнотеоретичних підходів до управління, виявлено, що їх еволюція супроводжується: зростанням уваги до людського фактору, визначенням обмеженості можливостей розглянутих підходів, відмовою від пошуку універсальних принципів управління і визнанням того, що будь-які принципи, структури і методи мають свої обмеження і ефективні тільки при певних умовах. Автором зроблений висновок, що в сьогоднішніх умовах і в доступній для огляду перспективі найбільш реальним є системно-цільовий підхід.

Опис

Харківська А. А. Проблема побудови системи управління інноваційним розвитком педагогічного ВНЗ і підхід до її вирішення / А. А. Харківська // Вісник Прикарпатського ун-ту. Сер. : Педагогіка : зб. наук. пр. / Прикарпат. нац. ун-т ім. Василя Стефаника. – Івано-Франківськ, 2011. – Вип. XL, Ч. 2. – С. 122–127.

Ключові слова

інноваційний розвиток, підхід,перспектива управління, педагогічний ВНЗ, innovation development, approach, perspective, management, pedagogical universities., инновационное развитие, подход, перспектива управления педагогическим ВУЗ

Бібліографічний опис

Колекції

Підтвердження

Рецензія

Додано до

Згадується в