Проблема побудови системи управління інноваційним розвитком педагогічного ВНЗ і підхід до її вирішення
Вантажиться...
Дата
Автори
ORCID
DOI
Науковий ступінь
Рівень дисертації
Шифр та назва спеціальності
Рада захисту
Установа захисту
Науковий керівник/консультант
Члени комітету
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
Анотація
У статті розглянуто проблеми до побудови системи управління інноваційним розвитком педагогічного ВНЗ. Здійснено аналіз загальнотеоретичних підходів до управління, виявлено, що їх еволюція супроводжується: зростанням уваги до людського фактору, визначенням обмеженості можливостей розглянутих підходів, відмовою від пошуку універсальних принципів управління і визнанням того, що будь-які принципи, структури і методи мають свої обмеження і ефективні тільки при певних умовах.
Автором зроблений висновок, що в сьогоднішніх умовах і в доступній для огляду перспективі найбільш реальним є системно-цільовий підхід.
Опис
Харківська А. А. Проблема побудови системи управління інноваційним розвитком педагогічного ВНЗ і підхід до її вирішення / А. А. Харківська // Вісник Прикарпатського ун-ту. Сер. : Педагогіка : зб. наук. пр. / Прикарпат. нац. ун-т ім. Василя Стефаника. – Івано-Франківськ, 2011. – Вип. XL, Ч. 2. – С. 122–127.
Ключові слова
інноваційний розвиток, підхід,перспектива управління, педагогічний ВНЗ, innovation development, approach, perspective, management, pedagogical universities., инновационное развитие, подход, перспектива управления педагогическим ВУЗ
