Розвиток інформаційної та технічної компетентностей майбутніх учителів як педагогічна проблема

Вантажиться...
Ескіз

Дата

ORCID

DOI

Науковий ступінь

Рівень дисертації

Шифр та назва спеціальності

Рада захисту

Установа захисту

Науковий керівник/консультант

Члени комітету

Назва журналу

Номер ISSN

Назва тому

Видавець

Анотація

У статті аналізується розвиток інформаційної та технічної компетентностей майбутніх учителів як педагогічна проблема і розглянуто інформатичну та технічну компетентності як складові інтегральної якості особистості вчителя. Визначено, що реалізація педагогічної діяльності вимагає розвитку ключових компетентностей – інтелектуальної, інформатичної, технічної, емоційної, комунікативної, соціальної, педагогічної, що стимулює професійне саморозвиток, самовдосконалення, реалізацію творчого потенціалу

Опис

Харківська А. А. Розвиток інформаційної та технічної компетентностей майбутніх учителів як педагогічна проблема / А. А. Харківська // Науковий часопис НПУ імені М. П. Драгоманова. Сер. 13 : Проблеми трудової та професійної підготовки : зб. наук. пр. / Нац. пед. ун-т ім. М. П. Драгоманова. – Київ : Вид-во НПУ ім. М. П. Драгоманова, 2009. – Вип. 4. – С. 171–177.

Ключові слова

інформація, інформаційна компетентність, майбутні вчителі, information, information competence, future teachers, информация, информационная компетентность, будущие учителя

Бібліографічний опис

Колекції

Підтвердження

Рецензія

Додано до

Згадується в