Розвиток інформаційної та технічної компетентностей майбутніх учителів як педагогічна проблема
Вантажиться...
Дата
Автори
ORCID
DOI
Науковий ступінь
Рівень дисертації
Шифр та назва спеціальності
Рада захисту
Установа захисту
Науковий керівник/консультант
Члени комітету
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
Анотація
У статті аналізується розвиток інформаційної та технічної компетентностей майбутніх учителів як педагогічна проблема і розглянуто інформатичну та технічну компетентності як складові інтегральної якості особистості вчителя. Визначено, що реалізація педагогічної діяльності вимагає розвитку ключових компетентностей – інтелектуальної, інформатичної, технічної, емоційної, комунікативної, соціальної, педагогічної, що стимулює професійне саморозвиток, самовдосконалення, реалізацію творчого потенціалу
Опис
Харківська А. А. Розвиток інформаційної та технічної компетентностей майбутніх учителів як педагогічна проблема / А. А. Харківська // Науковий часопис НПУ імені М. П. Драгоманова. Сер. 13 : Проблеми трудової та професійної підготовки : зб. наук. пр. / Нац. пед. ун-т ім. М. П. Драгоманова. – Київ : Вид-во НПУ ім. М. П. Драгоманова, 2009. – Вип. 4. – С. 171–177.
Ключові слова
інформація, інформаційна компетентність, майбутні вчителі, information, information competence, future teachers, информация, информационная компетентность, будущие учителя
