Реформування навчальних планів за європейськими вимогами – нова парадигма освіти
Вантажиться...
Дата
Автори
ORCID
DOI
Науковий ступінь
Рівень дисертації
Шифр та назва спеціальності
Рада захисту
Установа захисту
Науковий керівник/консультант
Члени комітету
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
Анотація
У статті аналізується нова парадигма, яку треба вирішувати вищим навчальним закладам для реалізації реформи освіти згідно з Болонською концепцією, а саме: реформування навчальних планів. Проводиться аналіз різних форм планів
Опис
Харківська А. А. Реформування навчальних планів за європейськими вимогами – нова парадигма освіти / А. А. Харківська // Проблеми та перспективи формування національної гуманітарно-технічної еліти : зб. наук. пр. / за ред. Л. Л. Товажнянського, О. Г. Романовського. – Харків : НТУ «ХПІ», 2008. – Вип. 18(22). – С. 372–379.
Ключові слова
якість освітніх послуг, автономія та соціальна відповідальність вищого навчального закладу, educational service quality, autonomy and social responsibility of higher educational establishment, качество образовательных услуг, автономия и социальная ответственность высшего учебного заведения
