ДОСЛІДЖЕННЯ СТРУКТУРНО-ФУНКЦІОНАЛЬНИХ АСПЕКТІВ КОНСТРУКТИВНИХ УМІНЬ СТУДЕНТІВ
Вантажиться...
Файли
Дата
Автори
ORCID
DOI
Науковий ступінь
Рівень дисертації
Шифр та назва спеціальності
Рада захисту
Установа захисту
Науковий керівник/консультант
Члени комітету
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
Анотація
У статті встановлено, що нормативними державними документами передбачено формування в майбутніх учителів початкової освіти професійно-конструктивних
умінь у процесі їхньої фахової підготовки. Визначено, що суперечність виникає між необхідністю прищепити майбутньому вчителю початкової школи професійноконструктивні вміння та відсутністю стратегії реалізації цього процесу в практиці
підготовки фахівців; між потребою школи в молодих учителях, які володіють професійно-конструктивними вміннями, та реальними можливостями випускників. Здійснено теоретичний аналіз основних підходів до визначення сутності поняття “конструктивні вміння”. Досліджено проблему визначення місця конструктивних умінь серед педагогічних і проаналізовано зв’язок між конструктивними та проектувальними
вміннями. Констатовано, що проблему формування конструктивних умінь у майбутніх
учителів початкової освіти розглянуто недостатньо.
Опис
Дослідження структурно-функціональних аспектів конструктивних умінь студентів / Н. В. Чернікова // Педагогіка формування творчої особистості у вищій і загальноосвітній школах. – 2016. – Вип. 47. – С. 376–382
Ключові слова
педагогічні вміння, конструювання, конструктивні вміння, проектувальні вміння, pedagogical skills, construing, constructive skills, design skills, педагогические умения, конструирование, конструктивные умения, проектировочные умения
