Проблема формування лексичної сторони мовлення у дітей з порушеннями інтелекту

Вантажиться...
Ескіз

Дата

ORCID

DOI

Науковий ступінь

Рівень дисертації

Шифр та назва спеціальності

Рада захисту

Установа захисту

Науковий керівник/консультант

Члени комітету

Назва журналу

Номер ISSN

Назва тому

Видавець

Анотація

У статті визначені і охарактеризовані основні аспекти формування лексичної сторони мовлення у дітей з інтелектуальними порушеннями особливостей розвитку мовлення таких дітей. Проаналізовані основні причини виникнення труднощів формування словника у дітей з порушенням інтелектуального розвитку та основні шляхи колекційного впливу у роботі з формування лексичної сторони мовлення.

Опис

Проблема формування лексичної сторони мовлення у дітей з порушеннями інтелекту / І. Самойлова, Г. Портянко, К. Луньова, К. Каськова // Scientific achievements of modern society : the 7th International scientific and practiceal conference (Liverpool, 4-6 march 2020). – Liverpool : Cognum Publishing House, United Kingdom, 2020. – Р. 810–815.

Ключові слова

мовлення, лексична сторона мовлення,діти з порушеннями інтелектуального розвитку, корекційний вплив

Бібліографічний опис

Колекції

Підтвердження

Рецензія

Додано до

Згадується в