Оцінювання вихованості соціальних цінностей майбутніх педагогів дошкільної освіти на основі кваліметричного підходу

Вантажиться...
Ескіз

Дата

ORCID

DOI

Науковий ступінь

Рівень дисертації

Шифр та назва спеціальності

Рада захисту

Установа захисту

Науковий керівник/консультант

Члени комітету

Назва журналу

Номер ISSN

Назва тому

Видавець

Анотація

У тезах розглянута проблема використання ефективних підходів до здійснення процедури оцінювання в освітньому процесі. Визначено головну мету процедури оцінювання. З’ясовано роль кваліметричного підходу та кваліметричної моделі.

Опис

Капустіна О. І. Оцінювання вихованості соціальних цінностей майбутніх педагогів дошкільної освіти на основі кваліметричного підходу / О. І. Капустіна // Розвиток національної педагогічної освіти у подіях та персоналіях: особливості, здобутки та перспективи : матеріали Всеукр. наук.-практ. конф. (м. Харків, 19 листопада 2020 р.) / Комун. закл. «Харків. гуманітар.-пед. акад.» Харків. облради. – Харків, 2020. – С. 165–167.

Ключові слова

оцінювання, кваліметричний підхід, кваліметрична модель, виховання, майбутні педагоги дошкільної освіти, assessment, qualimetric approach, qualimetric model, education, future teachers of preschool education

Бібліографічний опис

Колекції

Підтвердження

Рецензія

Додано до

Згадується в