Оцінювання вихованості соціальних цінностей майбутніх педагогів дошкільної освіти на основі кваліметричного підходу
Вантажиться...
Дата
Автори
ORCID
DOI
Науковий ступінь
Рівень дисертації
Шифр та назва спеціальності
Рада захисту
Установа захисту
Науковий керівник/консультант
Члени комітету
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
Анотація
У тезах розглянута проблема використання ефективних підходів до здійснення процедури оцінювання в освітньому процесі. Визначено головну мету процедури оцінювання. З’ясовано роль кваліметричного підходу та кваліметричної моделі.
Опис
Капустіна О. І. Оцінювання вихованості соціальних цінностей майбутніх педагогів дошкільної освіти на основі кваліметричного підходу / О. І. Капустіна // Розвиток національної педагогічної освіти у подіях та персоналіях: особливості, здобутки та перспективи : матеріали Всеукр. наук.-практ. конф. (м. Харків, 19 листопада 2020 р.) / Комун. закл. «Харків. гуманітар.-пед. акад.» Харків. облради. – Харків, 2020. – С. 165–167.
Ключові слова
оцінювання, кваліметричний підхід, кваліметрична модель, виховання, майбутні педагоги дошкільної освіти, assessment, qualimetric approach, qualimetric model, education, future teachers of preschool education
