Методологічні підходи до художньо-естетичного виховання майбутніх учителів художньої культури і майбутніх вчителів музичного мистецтва

Вантажиться...
Ескіз

Дата

ORCID

DOI

Науковий ступінь

Рівень дисертації

Шифр та назва спеціальності

Рада захисту

Установа захисту

Науковий керівник/консультант

Члени комітету

Назва журналу

Номер ISSN

Назва тому

Видавець

Анотація

У статті охарактеризовано дефініції понять «методологічні підходи», «майбутній вчитель художньої культури», «музичне мистецтво», «художньо-естетичне виховання». Обгрунтувати основні методологічні підходи (особистісно-орієнтований, діяльнісний, компетентнісний, системний та диференційований) до художньо-естетичного виховання майбутніх учителів художньої культури і майбутніх учителів музичного мистецтва. Проаналізувавши думки багатьох учених щодо застосування диференційованого підходу для обґрунтування теоретико-методологічних основ художньо-естетичного виховання майбутніх учителів художньої культури і майбутніх учителів музичного мистецтва можемо зробити такі висновки. Важлива передумова запровадження диференційованого підходу до художньо-естетичного виховання майбутніх учителів художньої культури і майбутніх учителів музичного мистецтва, цілеспрямованість навчання та виховання на формування особистості кожного майбутнього фахівця, враховуючи можливість об,єднання їх у групи, відповідно до творчих індивідуальних здібностей, застосовуючи при цьому різні форми та методи виховання (ігри, змагання, брей-ринги, квести, створення спеціальних педагогічних ситуацій тощо).

Опис

Ульянова В. С. Методологічні підходи до художньо-естетичного виховання майбутніх учителів художньої культури і майбутніх вчителів музичного мистецтва / В. С. Ульянова // Актуальні питання гуманітарних наук : міжвузівський зб. наук. праць молодих вчених Дрогобицького держ. пед. ун-ту ім. Івана Франка. – Дрогобич : Вид. дім Гельветика, 2020. – Вип. 29. – 176 с.

Ключові слова

художньо-естетичне виховання, музичне мистецтво, виховання, методологічні підходи, methodologist, Maibutny in the maker of the musical mystic, artistic-natural vihovannya, художественно-эстетическое воспитание, музыкальное искусство, воспитание, методологические подходы

Бібліографічний опис

Колекції

Підтвердження

Рецензія

Додано до

Згадується в