ФОРМУВАННЯ ПРИРОДОЗНАВЧОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ СТУДЕНТІВ ПІД ЧАС ЕКСКУРСІЙНИХ ДОСЛІДЖЕНЬ У ПРИРОДНИХ ПАРКАХ, МУЗЕЯХ
Вантажиться...
Дата
ORCID
DOI
Науковий ступінь
Рівень дисертації
Шифр та назва спеціальності
Рада захисту
Установа захисту
Науковий керівник/консультант
Члени комітету
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
Анотація
У статті подано результати аналізу роботи викладачів кафедри природничих наук з формування природознавчої компетентності студентів шляхом засвоєння системи компетентісно-орієнтованих знань про природу та людей, передбачення розвитку ціннісних природоохоронних орієнтацій у ході екскурсійних досліджень у природних парках, музеях. Виділено основні шляхи виховання соціально активної особистості, яка усвідомлює свою належність до різних складових природного середовища, здатна мислити, дбайливо ставитись до природи. Проаналізовано навчально-пізнавальну й природоохоронну діяль¬ність викладачів на предметах природничого циклу з упровадження музейної педагогіки та різних методик самоаналізу, самооцінки навчальних досліджень під час відвідування екопарків, ботанічних садів, зоопарків; узагальнено досвід роботи природничо-екологічної підготовки майбутніх учителів, висвітлено можливі варіанти компетентісно-орієнтованого навчання в ході самостійних досліджень у природних парках, музеях.
Опис
Формування природознавчої компетентності студентів під час екскурсійних досліджень у природних парках, музеях / В. А. Тетьоркіна, С. М. Погорелова, Л. І. Прокопенко // Педагогіка формування творчої особистості у вищій і загальноосвітній школах : зб. наук. праць / редкол.Т. І. Сущенко ( голова) та ін. – Запоріжжя: КПУ, 2017. – Вип.55(108). – С. 584–592.
Ключові слова
природознавча компетентність студентів, система компете- нтісно-орієнтованих знань, соціально активна особистість, екологічна освіта, environmental competence of students, system of competence-oriented knowledge, socially active personality, ecological education, природознавческая компетентность студентов, система компетентостно-ориентированных знаний, социально активная личность, экологическое просвещение
