Підготовка майбутніх працівників соціальної сфери до здійснення соціально-педагогічного супроводу неповнолітніх, звільнених від відбування покарання з випробуванням

Вантажиться...
Ескіз

Дата

ORCID

DOI

Науковий ступінь

Рівень дисертації

Шифр та назва спеціальності

Рада захисту

Установа захисту

Науковий керівник/консультант

Члени комітету

Назва журналу

Номер ISSN

Назва тому

Видавець

Анотація

У дисертації здійснено теоретичний аналіз проблеми підготовки майбутніх працівників соціальної сфери до здійснення соціально-педагогічного супроводу неповнолітніх, звільнених від відбування покарання з випробуванням; уточнено та визначено поняття „майбутній працівник соціальної сфери”, „підготовка майбутнього працівника соціальної сфери”, „соціально-педагогічній супровід неповнолітніх, звільнених від відбування покарання з випробуванням”; теоретично обґрунтовано й експериментально перевірено педагогічні умови підготовки майбутніх працівників соціальної сфери: актуалізація потенціалу елементів змісту професійної підготовки майбутніх працівників соціальної сфери до здійснення соціально-педагогічного супроводу неповнолітніх, звільнених від відбування покарання з випробуванням; використання контекстних технологій навчання в процесі професійної підготовки майбутніх працівників соціальної сфери; створення мотивації до соціального партнерства як основи практичної взаємодії майбутніх працівників соціальної сфери із суб’єктами соціальної роботи з неповнолітніми правопорушниками; визначено критерії (мотиваційний, когнітивний, операційно-діяльнісний), показники (спрямованість до мотивації успіху в майбутній професії; здатність до реалізації професійних цілей, зокрема до здійснення соціально-педагогічного супроводу неповнолітніх, звільнених від відбування покарання з випробовуванням; наявність знань нормативно-правової бази України, зокрема ратифікованих Україною міжнародних документів із питань правозахисту неповнолітніх правопорушників; володіння знаннями щодо професійної етики працівників служби пробації; теоретичні та практичні знання та вміння, які необхідні в процесі ресоціалізації неповнолітніх; уміння аналізувати, прогнозувати, розробляти й утілювати соціальні проекти й технології з питань соціально-педагогічного супроводу; уміння здійснювати соціально-педагогічний супровід неповнолітніх, звільнених від відбування покарання з випробуванням, з урахуванням недискримінаційного підходу) та рівні (продуктивний, репродуктивний, критичний)

Опис

Анголенко В. В. Підготовка майбутніх працівників соціальної сфери до здійснення соціально-педагогічного супроводу неповнолітніх, звільнених від відбування покарання з випробуванням : автореф. дис. ... канд. пед. наук : 13.00.05 / Валентина Володимирівна Анголенко ; Донбас. держ. пед. ун-т. - Слов'янськ, 2018. - 20 с. : табл

Ключові слова

працівник соціальної сфери, підготовка майбутніх працівників соціальної сфери, соціально-педагогічній супровід неповнолітніх, звільнених від відбування покарання з випробуванням, неповнолітній, служба пробації, worker of the social sphere, training of future workers of the social sphere, social and pedagogical support of the minors exonerated with probation, minor, probation service, работник социальной сферы, подготовка будущих работников социальной сферы, социально-педагогической сопровождение несовершеннолетних, освобождённых от отбывания наказания с испытанием, несовершеннолетний, служба пробации

Бібліографічний опис

Колекції

Підтвердження

Рецензія

Додано до

Згадується в