Розвиток пізнавальної активності майбутніх учителів інформатики як актуальна педагогічна проблема.

Вантажиться...
Ескіз

Дата

ORCID

DOI

Науковий ступінь

Рівень дисертації

Шифр та назва спеціальності

Рада захисту

Установа захисту

Науковий керівник/консультант

Члени комітету

Назва журналу

Номер ISSN

Назва тому

Видавець

Анотація

У статті порушено проблему розвитку пізнавальної активності майбутніх учителів інформатики. Акцентовано увагу на необхідності переосмислення завдань і змісту їх професійної підготовки у зв’язку з інформатизацією усіх сфер людської діяльності, зокрема й освіти. Виявлено проблеми, що виникають під час навчання майбутніх учителів інформатики у педагогічному виші. Наголошено на важливості розвитку пізнавальної активності майбутніх учителів інформатики. Запропоновано для її розвитку використати потенціал математичної підготовки як складової професійної підготовки.

Опис

Фоменко Л. М. Розвиток пізнавальної активності майбутніх учителів інформатики як актуальна педагогічна проблема // Педагогічні науки : зб. наук. праць / Херсонський держ. ун-т. – Херсон, 2018. – Вип. LXXXI. – Том 2. – С. 198–202.

Ключові слова

пізнавальна активність, майбутні вчителі інформатики, професійна підготовка, математична підготовка, розвиток, cognitive activity, future computer science teachers, professional training, mathematical training, development, познавательная активность, будущие учителя информатики, профессиональная подготовка, математическая подготовка, развитие

Бібліографічний опис

Колекції

Підтвердження

Рецензія

Додано до

Згадується в