1. Формування лінгвокультурологічної компетентності майбутніх вихователів закладів дошкільної освіти в умовах інклюзивної компетентності
Вантажиться...
Файли
Дата
Автори
ORCID
DOI
Науковий ступінь
Рівень дисертації
Шифр та назва спеціальності
Рада захисту
Установа захисту
Науковий керівник/консультант
Члени комітету
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
Анотація
У статті подано розгляд формування лінгвокультурологічної компетентності майбутніх вихователів закладів дошкільної освіти в умовах інклюзивної компетентності. Спираючись на структуру інклюзивної компетентності майбутнього вихователя дошкільної освіти, виділено наступні компоненти: когнітивний, діяльнісний та особистісний компоненти. Система інклюзивної освіти спрямована на реалізацію принципів демократії, гуманізму, справедливості, індивідуального підходу до всіх учасників освітнього процесу, особливо до дітей з особливими освітніми потребами.
Опис
Давидченко І. Д. Формування лінгвокультурологічної компетентності майбутніх вихователів закладів дошкільної освіти в умовах інклюзивної компетентності. / І. Д. Давидченко // Теоретичні й прикладні проблеми сучасної філології : збірник наукових праць / [за заг. ред. В. А. Глущенка] : Слов’янськ: Б. І. Маторіна, 2020. -Вип. 10. - Ч. ІІ. - С. 11 – 17.
Ключові слова
лінгвокультурологічна компетентність, інклюзивна освіта, майбутні вихователі закладів дошкільної освіти, когнітивний, діяльнісний та особистісний компоненти, linguocultural competence, inclusive education, future educators of pre-school educational institutions, cognitive, activity and personality components., лингвокультурологическая компетентность, инклюзивное образование, будущие воспитатели учреждений дошкольного образования, когнитивный, деятельностный и личностный компоненты
