Теоретичні основи управління якістю професійної підготовки майбутніх учителів інформатики

Вантажиться...
Ескіз

Дата

ORCID

DOI

Науковий ступінь

Рівень дисертації

Шифр та назва спеціальності

Рада захисту

Установа захисту

Науковий керівник/консультант

Члени комітету

Назва журналу

Номер ISSN

Назва тому

Видавець

Анотація

У статті запропоновано авторську модель системи управління якістю професійною підготовкою майбутніх учителів інформатики. На основі аналізу науково-методичних та управлінських наукових доробків вітчизняних науковців та проведеному опитуванню респондентів визначено критерії управління якістю професійної підготовки майбутніх учителів інформатики: мотиваційно-ціннісний; когнітивно-професійний; організаційно-управлінський, охарактеризовано показники та запропоновано рівні (репродуктивний, конструктивний та креативний). Доведено, що для підвищення рівня результативності управління якістю професійної підготовки майбутніх учителів інформатики необхідно розробити модель системи управління якістю їх професійною підготовкою, яка включає п’ять взаємопов’язаних компонентів: пофесійно-змістовний, управлінський, організаційно-технологічний, діагностичий, регулятивний (за потребою). Єднальною ланкою для всіх компонентів системи виступають організаційно-педагогічні умови управління якістю професійної підготовки майбутніх учителів інформатики.

Опис

Кравченя А. Теоретичні основи управління якістю професійної підготовки майбутніх учителів інформатики / А. Кравченя // Проблеми інженерно-педагогічної освіти : зб. наук. пр. – Харків : УІПА, 2016. – Вип. 50-51. – С. 147–153. Фахове видання

Ключові слова

критерії, показники, рівні, модель, управління, майбутні учителі інформатики, професійна підготовка, система, критерии, показатели, уровни, модель, управление, будущие учителя информатики, профессиональная подготовка, система, criteria, indicators, level model, management, future Informational Technology teachers, professional training, system

Бібліографічний опис

Колекції

Підтвердження

Рецензія

Додано до

Згадується в