Англомовний дитячий поет як суб’єкт дискурсивної діяльності

Вантажиться...
Ескіз

Дата

ORCID

DOI

Науковий ступінь

Рівень дисертації

Шифр та назва спеціальності

Рада захисту

Установа захисту

Науковий керівник/консультант

Члени комітету

Назва журналу

Номер ISSN

Назва тому

Видавець

Анотація

Стаття присвячена висвітленню основних характеристик мовної особистості англомовного дитячого поета. Мовна особистість дитячого поета схарактеризовується високим рівнем мовної компетенції, ідентифікується як носій елітарної мовленнєвої культури, вирізняється лінгвокреативною складовою. Послуговуючись розумінням митця слова як суб’єкта дитячого поетичного дискурсу, маємо змогу для введення поняття “дискурсивна особистість англомовного дитячого поета”. У роботі засвідчується той факт, що мовна особистість англомовного дитячого поета існує і реалізується в англомовному дитячому поетичному дискурсі.

Опис

Пікалова А. О. Англомовний дитячий поет як суб’єкт дискурсивної діяльності / А. О. Пікалова // Південний архів. Філологічні науки : зб. наук. праць. – Херсон, 2018. – Вип. 74. – С. 107–111.

Ключові слова

мовна особистість, комунікативна особистість, дискурсивна особистість, дитячий поет, дитячий поетичний дискурс., linguistic personality, communicative personality, discursive personality, children’s poet, children’s poetic discourse., языковая личность, коммуникативная личность, дискурсивная личность, детский поэт, детский поэтический дискурс.

Бібліографічний опис

Колекції

Підтвердження

Рецензія

Додано до

Згадується в