Англомовний дитячий поет як суб’єкт дискурсивної діяльності
Вантажиться...
Дата
Автори
ORCID
DOI
Науковий ступінь
Рівень дисертації
Шифр та назва спеціальності
Рада захисту
Установа захисту
Науковий керівник/консультант
Члени комітету
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
Анотація
Стаття присвячена висвітленню основних характеристик мовної особистості англомовного дитячого поета. Мовна особистість дитячого поета схарактеризовується високим рівнем мовної компетенції, ідентифікується як носій елітарної мовленнєвої культури, вирізняється лінгвокреативною складовою. Послуговуючись розумінням митця слова як суб’єкта дитячого поетичного дискурсу, маємо змогу для введення поняття “дискурсивна особистість англомовного дитячого поета”. У роботі засвідчується той факт, що мовна особистість англомовного дитячого поета існує і реалізується в англомовному дитячому поетичному дискурсі.
Опис
Пікалова А. О. Англомовний дитячий поет як суб’єкт дискурсивної діяльності / А. О. Пікалова // Південний архів. Філологічні науки : зб. наук. праць. – Херсон, 2018. – Вип. 74. – С. 107–111.
Ключові слова
мовна особистість, комунікативна особистість, дискурсивна особистість, дитячий поет, дитячий поетичний дискурс., linguistic personality, communicative personality, discursive personality, children’s poet, children’s poetic discourse., языковая личность, коммуникативная личность, дискурсивная личность, детский поэт, детский поэтический дискурс.
