Використання методики особистісно-орієнтованого навчання на уроках англійської мови в початкових класах
Вантажиться...
Файли
Дата
Автори
ORCID
DOI
Науковий ступінь
Рівень дисертації
Шифр та назва спеціальності
Рада захисту
Установа захисту
Науковий керівник/консультант
Члени комітету
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
Анотація
Дипломна робота присвячена проблемі використання методики особистісно-орієнтованого навчання на уроках англійської мови в початкових класах. Саме особистісно-орієнтовані технології ставлять сьогодні в центр усієї шкільної освітньої системи особистість дитини, забезпечення комфортних, безконфліктних та безпечних умов її розвитку, реалізації природних потенціалів.
У процесі дослідження розкривається сутність поняття «особистісно-орієнтований підхід» у методичній та педагогічній літературі, розглядаються та теоретично обґрунтовуються шляхи реалізації особистісно-орієнтованого підходу в системі навчання іноземних мов учнів початкової школи, розробляється система вправ з урахуванням рівня розвитку пізнавальної активності та індивідуальних особливостей учнів молодшого шкільного віку на уроках англійської мови. У роботі експерементально перевіряється ефективність впливу методики особистісно-орієнтованого навчання на формування мовленнєвої компетенції учнів молодшої школи на уроках англійської мови.
Опис
Бойко А. Г. Використання методики особистісно-орієнтованого навчання на уроках англійської мови в початкових класах : пояснювальна записка до бакалаврської роботи спеціальності 6.020303 Філологія / А. Г. Бойко ; наук. керівник Інна Окатьєва . – Харків, 2019.
Ключові слова
особистісно-орієнтований підхід, індивідуальні особливості, англійська мова, початкова школа, інклюзія, foreign language, communicative competence, non-philological specialties, innovative approaches, е-learning, языковая компетенция, зрительная наочность, иностранный язык, инклюзивное образование
