Формування особистісно-професійного іміджу вчителя загальноосвітнього навчального закладу засобами самопрезентаціЇ

Вантажиться...
Ескіз

Дата

ORCID

DOI

Науковий ступінь

Рівень дисертації

Шифр та назва спеціальності

Рада захисту

Установа захисту

Науковий керівник/консультант

Члени комітету

Назва журналу

Номер ISSN

Назва тому

Видавець

Анотація

У дисертації обґрунтовано сутність понять «імідж учителя», «особистісно-професійний імідж учителя», «самопрезентація учителя». Уточнено компоненти, показники, рівні сформованості особистісно-професійного іміджу вчителя. Визначено засоби самопрезентації: позиціювання, емоціоналізація, вербалізація, деталізація, візуалізація, акцентування уваги на «корисній» інформації. Теоретично обґрунтовано педагогічні умови формування особистісно-професійного іміджу вчителя засобами самопрезентації у системі методичної роботи навчального закладу: мотивування вчителя до успішної професійної діяльності та науково-методичне забезпечення процесу формування особистісно-професійного іміджу вчителя. Забезпечено їх поетапну реалізацію. Результатами експериментальної роботи доведено ефективність реалізованих педагогічних умов.

Опис

Горовенко О. А. Формування особистісно-професійного іміджу вчителя загальноосвітнього навчального закладу засобами самопрезентації : автореф. дис. на здобуття наук. ступеня канд. пед. наук: 13.00.04 – теорія і методика професійної освіти / Оксана Анатоліївна Горовенко. - Переяслав-Хмельницький, 2013. - 21 с. - Бібліогр.: с. 16-18.

Ключові слова

учитель, імідж, особистісний імідж, професійний імідж, особистісно-професійний імідж, самопрезентація, загальноосвітній навчальний заклад, педагогічні умови, компоненти, показники, структурно-динамічна модель, факторно-критеріальна модель, комплексно-цільова програма, teacher, image, personal image, professional image, personal-professional image, self-presentation, secondary school, pedagogical frameworks, components, rates, structural-dynamic model, factor-criteria model, complex-purpose program, учитель, имидж, личностный имидж, профессиональный имидж, личностно-профессиональный имидж, самопрезентация, общеобразовательное учебное заведение, педагогические условия, компоненты, показатели, структурно-динамическая модель, факторно-критериальная модель, комплексно-целевая программа

Бібліографічний опис

Колекції

Підтвердження

Рецензія

Додано до

Згадується в