Формування професійної компетенції майбутніх учителів англійської мови у процесі вивчення дисципліни «Історія англійської мови»
Вантажиться...
Дата
Автори
ORCID
DOI
Науковий ступінь
Рівень дисертації
Шифр та назва спеціальності
Рада захисту
Установа захисту
Науковий керівник/консультант
Члени комітету
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
Анотація
Стаття присвячена проблемі підготовки майбутніх учителів іноземної мови. Зокрема аналізується роль навчальної дисципліни «Історія англійської мови» у формуванні професійної компетенції майбутніх учителів англійської мови. Зазначається необхідність включення «Історії іноземної мови» у навчальний план. Демонструється можливість використання знань з історії англійської мови у педагогічній діяльності вчителя англійської мови в загальноосвітній школі
Опис
Бельмаз Я. Формування професійної компетенції майбутніх учителів англійської мови у процесі вивчення дисципліни «Історія англійської мови» / Я. Бельмаз // Актуальні проблеми романо-германської філології та прикладної лінгвістики : наук. журнал / редкол. В. І. Кушнерик та ін. – Чернівці : Родовід, 2017. – Вип. 1 (14). – С. 55-59.
Ключові слова
професійна компетентність, історія англійської мови, вчитель англійської мови, професійні вимоги, діахронія, історично-порівняльне мовознавство, лінгвістичні явища, professional competence, history of the English language, English teacher, professional requirements, diachrony, comparative linguistics, linguistic phenomena, профессиональная компетентность, история английского языка, учитель английского языка, профессиональные требования, диахрония, исторично-сравнительное языкознание, лингвистическое явление
