Інклюзивна освіта у закладах дошкільної та середньої освіти як продукт соціокультурної динаміки суспільства

Вантажиться...
Ескіз

Дата

ORCID

DOI

Науковий ступінь

Рівень дисертації

Шифр та назва спеціальності

Рада захисту

Установа захисту

Науковий керівник/консультант

Члени комітету

Назва журналу

Номер ISSN

Назва тому

Видавець

Анотація

Висвітлено шлях розвитку суспільної думки країн світу щодо можливостей залучення дітей з інвалідністю до системи дошкільної та середньої освіти на паритетних началах, створення нових соціокультурних та освітніх умов розвитку дітей, перебування яких у закладах освіти, у наслідок існування у суспільстві латентних просторових та соціально-психологічних бар’єрів, було ускладнене або навіть неможливе. Визначено, що протягом останнього століття відбулася послідовна трансформація моделей інвалідності (медична, соціальна, неосоціальна) – суспільних поглядів на феномен інвалідності, що зумовило концептуальні зміни у світовій суспільній думці та кардинальне перетворення соціокультурних умов у соціумі щодо становлення та розвитку освіти людей з інвалідністю. Визначено, що розвиток системи дошкільної та середньої освіти відбувається сьогодні під детермінуючим впливом інклюзивних тенденцій в освіті, що в нашій країні ще не є усталеними, скоріше – інноваційними.

Опис

Григоренко В. Л Інклюзивна освіта у закладах дошкільної та середньої освіти як продукт соціокультурної динаміки суспільства / В. Л. Григоренко., О. І. Рассказова Н. О. Шевченко // Інновації педагогічної освіти в умовах викликів сьогодення : монографія / за ред. С. Я. Харченка ; Держ. закл. «Луган.нац. ун-т імені Тараса Шевченка». – Старобільськ : ДЗ «ЛНУ імені Тараса Шевченка», 2019. – С. 203 – 223 .

Ключові слова

Інтеграція, інклюзивна освіта, заклади дошкільної та середньої освіти, діти з інвалідністю, моделі інвалідності, країни пострадянського простору

Бібліографічний опис

Колекції

Підтвердження

Рецензія

Додано до

Згадується в