Інноваційні засоби розвитку соціальності дошкільників в інклюзивному освітньому просторі
Вантажиться...
Дата
ORCID
DOI
Науковий ступінь
Рівень дисертації
Шифр та назва спеціальності
Рада захисту
Установа захисту
Науковий керівник/консультант
Члени комітету
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
Анотація
У статті репрезентоване теоретичне обґрунтування інноваційних засобів
розвитку соціальності дошкільників в інклюзивному освітньому просторі. При
розробці таких засобів авторки орієнтувалися на розуміння соціальності як
набутої індивідом характеристики, що поєднує у собі її соціальний досвід та
суб’єктність. Доведено, що дошкільний вік є найбільш сприятливим для засвоєння
цінностей суспільства, відкритого для людей з інвалідністю. У якості дієвого
засобу розвитку соціальності дошкільників розглянуто соціально-педагогічні ігри,
методи стимулювання, включення, театралізації, соціального навчання,
виховання особистості у колективі, а також індивідуальні картки досягнень,
технічні засоби комунікації, інклюзивні іграшки тощо. Висвітлено інноваційні
засоби розвитку соціальності дошкільників, зокрема «Книги – соціальні історії»
та «Картки – життєві історії
Опис
Григоренко В. Л. Інноваційні засоби розвитку соціальності дошкільників в інклюзивному освітньому просторі / В. Л. Григоренко О. І. Рассказова., П. І. Рассказова. // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Сер. 11 : Соціальна робота. Соціальна педагогіка : зб. наук. праць. – Київ : НПУ ім. М. П. Драгоманова, 2018. – Вип. 24 (ІІ том). – С. 25–33.
Ключові слова
соціальність, діти дошкільного віку, інклюзивний освітній простір, засоби розвитку соціальності, sociality, preschoolers, inclusive educational space, solutions of development of a sociality, социальность, дети дошкольного возраста, инклюзивное образовательное пространство, средства развития социальности
