Обґрунтування ефективності організації та змісту посиленого курсу професійно-прикладної фізичної підготовки студентів залізничних вищих навчальних закладів
Вантажиться...
Дата
Автори
ORCID
DOI
Науковий ступінь
Рівень дисертації
Шифр та назва спеціальності
Рада захисту
Установа захисту
Науковий керівник/консультант
Члени комітету
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
Анотація
Мета: експериментально обґрунтувати ефективність застосування експериментальної програми з фізичного виховання з посиленим курсом професійно-прикладної фізичної підготовки (ППФП) для студентів І–ІІ курсів залізничних спеціальностей. Матеріал і методи: аналіз і узагальнення літературних джерел, педагогічний експеримент, педагогічне тестування, фізіологічні та психофізіологічні методи, методи математичної статистики. Результати: наводяться дані, отримані після впровадження експериментальної програми з фізичного виховання з посиленим курсом професійно-прикладної фізичної підготовки, студентів залізничних вищих навчальних закладів. Висновки: аналіз та узагальнення літературних джерел виявив відсутність науково-обґрунтованої програми ППФП для студентів вищих навчальних закладів залізничного профілю. Впровадження у навчальний процес з фізичного виховання експериментальної програми з фізичного виховання з посиленим курсом ППФП засвідчило підвищення рівня фізичної, професійно-прикладної фізичної та психофізіологічної підготовленості студентів.
Опис
Єфремова А. Обґрунтування ефективності організації та змісту посиленого курсу професійно-прикладної фізичної підготовки студентів залізничних вищих навчальних закладів / А. Єфремова, Л. Шестерова // Слобожанський науково-спортивний вісник. – Харків: ХДАФК, 2017. – № 4. – С. 42–47.
Ключові слова
професійно-прикладна фізична підготовка, інженери-залізничники, фізична підготовка, експериментальна програма, студенти, психофізіологічна підготовленість, профессионально-прикладная физическая подготовка, инженеры-железнодорожники, физическая подготовка, экспериментальная программа, студенты, психофизиологическая подготовленность, professional-applied physical training, railway engineers, physical training, experimental program, students, psychophysiological preparedness
