Вікова динаміка рівня розвитку статичної рівноваги в учнів середніх класів з вадами зору
Вантажиться...
Дата
Автори
ORCID
DOI
Науковий ступінь
Рівень дисертації
Шифр та назва спеціальності
Рада захисту
Установа захисту
Науковий керівник/консультант
Члени комітету
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
Анотація
Мета: дослідити вікову динаміку показників здатності до збереження статичної рівноваги в учнів середніх класів з вадами зору. Матеріал і методи: показники статичної рівноваги визначалися за методикою Є. Я. Бондаревського. У дослідженні взяли участь школярі середніх класів з вадами зору комунального закладу "Харківська спеціальна загальноосвітня школа-інтернат І–ІІІ ступенів № 12" Харківської обласної ради. Результати: розглядалися особливості динаміки показників статичної рівноваги у дітей середнього шкільного віку з вадами зору в залежності від віку та статі. Висновки: виявлено, що показники статичної рівноваги на одній нозі як з відкритими, так із закритими очима у досліджуваного контингенту з віком змінюються різноспрямовано. У дівчат спостерігалися, здебільшого, кращі показники статичної рівноваги з відкритими очима, у хлопців – із закритими.
Опис
Рядова Л. Вікова динаміка рівня розвитку статичної рівноваги в учнів середніх класів з вадами зору / Л. Рядова, Л. Шестерова // Слобожанський науково-спортивний вісник. – Харків: ХДАФК, 2018. – № 3 (63). – С. 52–56.
Ключові слова
вади зору, вікова динаміка, статична рівновага, утримання стійкого положення, учні середніх класів, нарушения зрения, возрастная динамика, статическое равновесие, удержание устойчивого положения, учащиеся средних классов, lack of vision, age dynamics, static equilibrium, content of a sustainable situation, middle-class pupils
