ВИХОВАННЯ МОРАЛЬНОСТІ У МАЙБУТНІХ БАКАЛАВРІВ СПЕЦІАЛЬНОЇ ОСВІТИ
Вантажиться...
Дата
Автори
ORCID
DOI
Науковий ступінь
Рівень дисертації
Шифр та назва спеціальності
Рада захисту
Установа захисту
Науковий керівник/консультант
Члени комітету
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
Анотація
У роботі проаналізовано наукові підходи до вивчення понять «мораль» та «моральність». Проаналізовано сутність морального виховання та його структура, визначено моральні якості, які є необхідними в професійній діяльності майбутнього корекційного педагога.
У другому розділі, ґрунтуючись на комплексному підході, представлено конструкт діагностичних методик, який дозволив вивчити й охарактеризувати стан вихованості моральності у студентів, що навчаються за освітньо-професійною програмою Спеціальна освіта. Описано процедуру та результати діагностики констатувального етапу дослідження, який дозволив визначити й охарактеризувати такі рівні вихованості моральності здобувачів вищої освіти: високий, середній, низький. Доведено, що дані діагностики свідчать про необхідність розробки й впровадження програми формування моральності майбутніх бакалаврів спеціальної освіти.
У третьому розділі представлена програма формування моральності майбутніх бакалаврів спеціальної освіти, яка передбачає застосування інтерактивних засобів впливу на здобувачів вищої освіти та реалізовується у позаадуторний час. Результати впровадження програми проаналізовані й описані та свідчать про її ефективність.
Опис
Ключові слова
майбутні бакалаври, спеціальна освіта, моральність, виховання, програма, рівні, future bachelor 's degrees, special education, morality, education, program, levels, будущие бакалавры, специальное образование, моральность, воспитание, программа, уровни
