Історико-педагогічний аналіз дефініції «толерантність»
Вантажиться...
Дата
Автори
ORCID
DOI
Науковий ступінь
Рівень дисертації
Шифр та назва спеціальності
Рада захисту
Установа захисту
Науковий керівник/консультант
Члени комітету
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
Анотація
У статті проаналізовано проблему толерантності у працях зарубіжних та вітчизняних науковців в історичному онтогенезі, крізь призму різних наукових галузей та з точки зору різних наукових підходів та аспектів. Встановлено, що феномен «толерантність» є складною багатоаспектною міждисциплінарною категорією, яка досліджувалася багатьма сучасними науковцями, крім того, кожен автор по-своєму трактує дане поняття. З’ясовано, що єдність розуміння сутності толерантності сучасними науковцями полягає в тому, що даний феномен здебільшого розглядали як особистісну рису; якість відносин між людьми; здатність приймати відмінності іншої людини, поважати право інших бути такими, якими вони є.
Опис
Борзик О. Б. Історико-педагогічний аналіз дефініції «толерантність» / О. Б. Борзик // Науковий вісник Національного університету біоресурсів і природокористування України. Сер. : Педагогіка, психологія, філософія : зб. наук. праць / редкол. С. М. Ніколаєнко (відп. ред.) та ін. – Київ : Міленіум, 2017. – Вип. 277. – С. 13–18.
Ключові слова
толерантність, міжособистісні відносини, людські взаємини, терпимість., tolerance, interpersonal relationships, human relations, liberality., толерантность, межличностные отношения, человеческие отношения, терпимость
