Методологічні основи використання здоров’язбережувальних технологій у процесі упpaвлiння якicтю ocвiти у вищoму пeдaгoгiчнoму нaвчaльнoму зaклaдi

Вантажиться...
Ескіз

Дата

ORCID

DOI

Науковий ступінь

Рівень дисертації

Шифр та назва спеціальності

Рада захисту

Установа захисту

Науковий керівник/консультант

Члени комітету

Назва журналу

Номер ISSN

Назва тому

Видавець

Анотація

У статті проаналізовано методологію ефективного управління якістю освіти у вищому педагогічному навчальному закладі на засадах здоров’язбережувального підходу. Визначено основні підходи до упpaвлiння якicтю ocвiти фахівців у вищих навчальних закладах як методологічну основу використання здоров’язбережувальних технологій. Розглянуто та обґрунтовано особливості застосування зазначених підходів у процесі упpaвлiння якicтю ocвiти у вищoму пeдaгoгiчнoму нaвчaльнoму зaклaдi

Опис

Петриченко Л. О. Методологічні основи використання здоров’язбережувальних технологій у процесі упpaвлiння якicтю ocвiти у вищoму пeдaгoгiчнoму нaвчaльнoму зaклaдi / Л. О. Петриченко // Інноваційний менеджмент у закладах освіти : матеріали Всеукр. наук.-практ. конф. (м. Житомир, 21 березня 2017 р.). – Житомир : ФОП Левковець, 2017. – Ч. 2. – С. 122–128.

Ключові слова

здоров’язбережувальні технології, упpaвлiння якicтю ocвiти

Бібліографічний опис

Колекції

Підтвердження

Рецензія

Додано до

Згадується в