Please use this identifier to cite or link to this item:
http://repository.khpa.edu.ua//jspui/handle/123456789/972
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Пономарьова, Галина | - |
dc.contributor.author | Школа, Олена | - |
dc.contributor.author | Осіпцов, А. | - |
dc.contributor.author | Пятницька, Дар'я | - |
dc.date.accessioned | 2020-07-13T11:36:25Z | - |
dc.date.available | 2020-07-13T11:36:25Z | - |
dc.date.issued | 2018 | - |
dc.identifier.uri | http://repository.khpa.edu.ua//jspui/handle/123456789/972 | - |
dc.description | Аеробіка як засіб розвитку фізичних здібностей студентської молоді : монографія / Г. Ф. Пономарьова, О. М. Школа, А. В. Осіпцов, Д. В. Пятницька. – Маріуполь : ТОВ «ППНС», 2018. – 254 с. | - |
dc.description.abstract | У монографії розглядаються сучасні проблеми фізичного виховання та розвиток фізичних здібностей у студентської молоді засобами сучасних видів аеробіки та фітнесу. Представлено теоретико-методологічний аналіз проблеми; визначені змістовні домінанти виховання майбутніх педагогів в освітньому процесі вищої школи; розроблено проективну модель методики навчання з використанням інноваційних фітнес-технологій розвитку фізичних здібностей; обґрунтовано використання засобів фізичного виховання як ефективного засобу формування гармонійно розвиненої особистості сучасного фахівця з фізичного виховання, зокрема фітнес-тренера. Монографію адресовано викладачам закладів вищої освіти, аспірантам, магістрантам, молодим науковцям і студентам, які займаються означеною проблемою дослідження. | en_US |
dc.subject | фізичне виховання, фізичні здібності, студентська молодь, аеробіка ,фітнес. виховання майбутніх педагогів, вища школа, методика навчання | en_US |
dc.title | Аеробіка як засіб розвитку фізичних здібностей студентської молоді | en_US |
Appears in Collections: | Монографії |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
МОНОГРАФІЯ.PDF | 2.38 MB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.