Please use this identifier to cite or link to this item:
http://repository.khpa.edu.ua//jspui/handle/123456789/941
Title: | Концептуальні підходи до моніторингу якості виховного процесу в педагогічному коледжі |
Authors: | Пономарьова, Галина Харківська, Алла Рябокінь, Сергій |
Keywords: | моніторинг якості виховного процесу, роль моніторингу, система моніторингу, педагогічні коледжі, результативний підхід, синергетичний підхід, комунікаційно-діалогічний підхід, культурологічний підхід, особистісно-орієнтований підхід |
Issue Date: | 2018 |
Abstract: | У монографії висвітлено особливості, науково-методологічні засади, сутність моніторингу якості виховного процесу у педагогічному коледжі. Визначено змістовні домінанти виховного процесу ЗВО у контексті системного, результативного, синергетичного, комунікаційно-діалогічного, культурологічного, особистісно-орієнтованого підходів. Обґрунтовано роль моніторингу та розглянуто й проаналізовано систему моніторингу якості виховного процесу в педагогічних коледжах. Монографія стане у нагоді студентам, магістрам, аспірантам та викладачам закладів вищої освіти, а також для тих, кого цікавлять питання удосконалення й оцінювання якості виховного процесу, модернізації структури, функцій, змісту й форм проведення моніторингу даного процесу. |
Description: | Пономарьова, Г. Ф. Концептуальні підходи до моніторингу якості виховного процесу в педагогічному коледжі : монографія / Г. Ф. Пономарьова, А. А. Харківська, С. І. Рябокінь ; Комун. закл."Харків. гуманітар.-пед. акад." Харків. облради. – Харків : Петров В. В., 2018. – 268 с. |
URI: | http://repository.khpa.edu.ua//jspui/handle/123456789/941 |
Appears in Collections: | Монографії |
Files in This Item:
File | Size | Format | |
---|---|---|---|
Пономарьова Г.Ф., Харківська АА, Рябокінь С.І.Концептуальнi пiдxoди до мoнiтopингу якocтi виxoвнoгo пpoцecу у пeдaгoгiчнoму кoлeджi (1).pdf | 3.18 MB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.