Please use this identifier to cite or link to this item:
http://repository.khpa.edu.ua//jspui/handle/123456789/935
Title: | Дидактичні аспекти викладання навчальної дисципліни «Вступ до спеціальності» в педагогічному ВНЗ |
Authors: | Толмачова, Ірина |
Keywords: | професійно-педагогічна підготовка, навчально-пізнавальна діяльність, студент педагогічного ВНЗ, навчальна дисципліна «Вступ до спеціальності», система вправ та завдань профессионально-педагогическая подготовка, учебно-познавательная деятельность, студент педагогического ВУЗа, учебная дисциплина «Введение в специальность», система упражнений и заданий professional and pedagogical preparation, teaching and cognitive activity, student of pedagogical University, educational discipline «Introduction to specialty», a system of exercises and tasks |
Issue Date: | 2016 |
Abstract: | На основі аналізу наукової літератури та досвіду роботи розкрито дидактичні аспекти викладання навчальної дисципліни «Вступ до спеціальності» у педагогічному ВНЗ. Організація навчально-пізнавальної діяльності майбутніх учителів у процесі вивчення кожної теми передбачала послідовну реалізацію мотиваційно-цільового, змістовно-операційного та рефлексивно-оцінного компонентів. Представлено підходи до реалізації завдання набуття студентами суб’єктного досвіду у ході виконання ними запропонованої автором системи вправ та завдань. Дана робота розглядається як ефективний засіб оволодіння майбутніми вчителями початкових класів навчально-пізнавальною діяльністю та прояву інтелектуальної творчості. |
Description: | Толмачова І. М. Дидактичні аспекти викладання навчальної дисципліни «Вступ до спеціальності» в педагогічному ВНЗ / І. М. Толмачова // Педагогіка формування творчої особистості у вищій та загальноосвітній школах: зб. наук. пр. – Київ ; Запоріжжя, 2016. – Вип. 50 (103) – С. 448–454. |
URI: | http://repository.khpa.edu.ua//jspui/handle/123456789/935 |
Appears in Collections: | Статті |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Tolm st 4.pdf | 319.93 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.