Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://repository.khpa.edu.ua//jspui/handle/123456789/928
Назва: | Психолого-педагогічна діагностика якості освіти у педагогічних закладах вищої освіти |
Інші назви: | Ч. 3 : Діагностика фізичного розвитку та фізичної підготовленості особистості |
Автори: | Пономарьова, Галина Харківська, Алла Петриченко, Лариса Рассказова, Ольга Отрошко, Тамара Школа, Олена Кондрацька, Лариса Бескорса, Вікторія Кравченя, Альона |
Ключові слова: | інформативні методи дослідження, фізичний розвиток, фізична підготовленість, функціональний стан серцево-судинної, дихальної, нервової систем, мотивація до занять фізичною культурою та спортом, методи оцінювання фізичних показників, діагностика ефективності системи фізичного виховання, здоровий спосіб життя, студентська молодь |
Дата публікації: | 2019 |
Короткий огляд (реферат): | У практично-методичному посібнику систематизовано авторські методики, інформативні методи дослідження, які використовуються для визначення фізичного розвитку, фізичної підготовленості, функціонального стану серцево-судинної, дихальної, нервової систем, мотивації до занять фізичною культурою та спортом дітей і молоді, методи оцінювання певних показників, що спрямовані на діагностику ефективності системи фізичного виховання особистості та здоровий спосіб життя. врахування особливостей способу життя. Врахування особливостей способу життя, зокрема фізичної активності й позитивне ставлення до фізкультурно-спортивної діяльності, є важливим елементом організації здорового способу життя студентської молоді. Авторами зібрано й проаналізовано матеріал, накопичений у вітчизняній і зарубіжній літературі, та представлено результати власних досліджень. Репрезентована інформація адаптована для студентів і викладачів педагогічних закладів вищої освіти. Матеріал посібника пройшов апробацію в ЗВО України. Практично-методичний посібник охоплює широке поле питань освітньої галузі, включаючи базові аспекти процесу педагогічного діагностування. а саме: визначення оптимальних статистичних критеріїв для проведення дослідження (курсові, магістерські, конкурсні, наукові роботи), основи теорії оцінок і теорії перевірки гіпотез, основи сучасної математичної статистики. Посібник призначений для студентів, магістратів, аспірантів і викладачів закладів вищої освіти та інших зацікавлених осіб. |
Опис: | Психолого-педагогічна діагностика якості освіти у педагогічних закладах вищої освіти : у 3-х ч. : практ.-метод. посібник / Г. Ф. Пономарьова , А. А. Харківська , Л. О. Петриченко , О. І. Рассказова , Т. В. Отрошко , О. М. Школа , Л. В. Кондрацька , В. М. Бескорса , А. О. Кравченя ; Комун. закл."Харків. гуманітар.-пед. акад." Харків. облради. – Харків : Бровін О. В., 2019. – Ч. 3 : Діагностика фізичного розвитку та фізичної підготовленості особистості. – 367 с. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://repository.khpa.edu.ua//jspui/handle/123456789/928 |
Розташовується у зібраннях: | Навчально-методичні праці |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
ППДіагностикаУПЗВО_3.pdf | 1.53 MB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.