Please use this identifier to cite or link to this item:
http://repository.khpa.edu.ua//jspui/handle/123456789/887
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Ремзі, Ірина | - |
dc.contributor.author | Гомозова, Тетяна | - |
dc.contributor.author | Салюкова, Ганна | - |
dc.date.accessioned | 2020-07-07T10:34:05Z | - |
dc.date.available | 2020-07-07T10:34:05Z | - |
dc.date.issued | 2019 | - |
dc.identifier.uri | http://repository.khpa.edu.ua//jspui/handle/123456789/887 | - |
dc.description | Ремзі І. В. Естетичне виховання студентів як складова педагогічної майстерності вчителя / І. В. Ремзі, Т. В. Гомозова, Г. Ю. Салюкова // Science, research, development. № 14. Pedagogika : Miedzynar. nauk.-prakt. konf. (27.02.-28.02.2019). – Warszawa : Diamond trading tour, 2019. – С. 30-33. | - |
dc.description.abstract | У тезах розкриті умови сучасної освітньо-виховної практики що важливого значення набуває народна музика. Питання естетичного виховання майбутніх вчителів, вихователів засобами різних видів мистецтв є актуальними в сучасній освітньо-виховній практиці. Особливого значення вони набувають в системі педагогічної освіти, зокрема, діяльності педагогічних коледжів і училищ, гуманітарно-педагогічних академій, класичних і педагогічних університетів, інститутів та академій післядипломної педагогічної освіти. | en_US |
dc.subject | естетичне виховання, педагогічна освіта, музичне мистецтво, студенти | en_US |
dc.subject | aesthetic education, pedagogical education, musical art, students | en_US |
dc.subject | эстетическое воспитание, педагогическое образование, музыкальное искусство, студенты | en_US |
dc.title | Естетичне виховання студентів як складова педагогічної майстерності вчителя | en_US |
dc.type | Thesis | en_US |
Appears in Collections: | Тези |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
ЕСТЕТИЧНЕ ВИХОВАННЯ СТУДЕНТІВ.pdf | 226.58 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.