Навчання та виховання дітей із порушенням інтелекту

Вантажиться...
Ескіз

Дата

ORCID

DOI

Науковий ступінь

Рівень дисертації

Шифр та назва спеціальності

Рада захисту

Установа захисту

Науковий керівник/консультант

Члени комітету

Назва журналу

Номер ISSN

Назва тому

Видавець

Анотація

У навчально-методичному посібнику викладаються основні цілі, завдання й принципи олігофренопедагогіки, висвітлюються спеціальні ї загальнопедагогічні методи корекційного педагогічного впливу на дітей, що навчаються ї виховуються як в загальноосвітніх, так ї в спеціальних освітніх установах. Посібник містить методичні рекомендації до проведення практичних занять з навчальної дисципліни «Навчання та виховання дітей з порушенням інтелекту». Вони включають: тематичне планування занять, перелік навчальних питань ї навчально-методичну літературу з кожної теми, види й опис виконуваних студентами практичних завдань. У посібнику представлені різні інструктивно-методичні матеріали з організації корекційної педагогічної роботи з дітьми, що мають відхилення в інтелектуальному розвитку. Наведений у посібнику методичний матеріал призначений для використання на навчальних заняттях в педагогічних ї гуманітарних вузах, а також адресований педагогам ї психологам освітніх установ для використання в їх професійній діяльності в процесі корекційної роботи.

Опис

Тарасова В. В. Навчання та виховання дітей із порушенням інтелекту: навч.метод.посіб. / В. В.Тарасова. – Харків, 2017. − 125 с.

Ключові слова

порушення інтелекту, основні теги, розвиток, навчальний процес, impaired intelligence, core tags, development, learning process, нарушение интеллекта, основные теги, развитие, учебный процесс

Бібліографічний опис

Підтвердження

Рецензія

Додано до

Згадується в