Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repository.khpa.edu.ua//jspui/handle/123456789/83
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorПономарьова, Галина-
dc.contributor.authorТабачник, Інна-
dc.date.accessioned2020-02-18T12:29:09Z-
dc.date.available2020-02-18T12:29:09Z-
dc.date.issued2018-
dc.identifier.urihttp://195.140.227.163:8080//jspui/handle/123456789/83-
dc.description.abstractМонографія присвячено вивченню психологічних особливостей ставлення до здоров'я в системі базових відношень особистості шкільного та юнацького віку та їх корекції . У роботі представлено огляд наукових досліджень в ході яких визначено специфіку ставлення до здоров'я, самоставлення та їх взаємозв’язок у осіб шкільного та юнацького віку. Визначена факторна структура ставлення до здоров'я у дітей шкільного віку які часто хворіють, та у студентів з узалежненою поведінкою. Розроблені та науково-обгрунтовані модель корекційного комплексу спрямованого на нормалізацію системи ставлень у дітей шкільного віку та програма формування позитивно-дієвого ставлення до здоров'я в системі базових відношень як умова корекції узалежненої поведінки у юнацькому віціen_US
dc.subjectЗдоров'я, ставлення, залежна поведінка, самоставлення, корекційний комплекс, нормалізаціяen_US
dc.titleПСИХОЛОГІЧНІ ОСОБЛИВОСТІ ФОРМУВАННЯ ПОЗИТИВНО-ДІЄВОГО СТАВЛЕННЯ ДО ЗДОРОВ´Я У СИСТЕМІ БАЗОВИХ ВІДНОШЕНЬ ШКОЛЯРІВ ТА СТУДЕНСТВАen_US
dc.typeBooken_US
Розташовується у зібраннях:Монографії

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
monog.Pehar.A.pdf2.21 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.