Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://repository.khpa.edu.ua//jspui/handle/123456789/836
Назва: | Деякі аспекти фасилітаційної функції викладача у процесі професійної підготовки майбутніх педагогів при вивченні лінгводидактичних дисциплін |
Автори: | Полякова, Ірина |
Ключові слова: | професійна підготовка, фасилітація, педагогічна фасилітація, суб’єкт-суб’єктна взаємодія, міждисциплінарна інтеграція, майбутні педагоги початкової ланки освіти training, facilitation, teacher-facilitation, subject-subject interaction, interdisciplinary integration, future teachers of primary level education профессиональная подготовка, фасилитация, педагогическая фасилитация, субъект-субъектное взаимодействие, междисциплинарная интеграция, будущие педагоги начального звена образования |
Дата публікації: | 2017 |
Короткий огляд (реферат): | У статті розглянуто деякі аспекти фасилітаційної функції викладача у процесі професійної підготовки майбутніх педагогів при вивченні лінгводидактичних дисциплін, що відбувається при суб’єктній взаємодії «викладач-студент». Зосереджено увагу на інтеграційних можливостях дисциплін у процесі налагодження педагогічної фасилітації. |
Опис: | Полякова І. В. Деякі аспекти фасилітаційної функції викладача у процесі професійної підготовки майбутніх педагогів при вивченні лінгводидактичних дисциплін / І. В. Полякова // Вісник НЛУ імені Тараса Шевченко : зб. наук. праць. – 2017. – № 1(306). – С. 184–181. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://repository.khpa.edu.ua//jspui/handle/123456789/836 |
Розташовується у зібраннях: | Статті |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Pol_st_6.docx | 35 kB | Microsoft Word XML | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.