Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repository.khpa.edu.ua//jspui/handle/123456789/79
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorПєхарєва, Альона-
dc.date.accessioned2020-02-18T12:22:28Z-
dc.date.available2020-02-18T12:22:28Z-
dc.date.issued2016-
dc.identifier.urihttp://195.140.227.163:8080//jspui/handle/123456789/79-
dc.description.abstractРоботу присвячено дослідженню системи ставлень та її психокорекції у дітей, які часто хворіють. Надано розгорнуту характеристику особливостей самоставлення часто хворіючих дітей. Показано, що самоставлення дітей, які часто хворіють, конотовано почуттями сорому й провини, не насичено радістю та успіхом. Описано особливості суверенності психологічного простору часто хворіючих дітей. Показано, що у даної категорії дітей відсутній гендерний концепт, визначено феномен «гендерної пустоти» та ретардації статево рольового розвитку. Визначено особливості сімейної соціалізації та ставлення до складних життєвих подій дітей, які часто хворіють. Розроблено та науково обґрунтовано комплекс психокорекційних заходів, які спрямовані на нормалізацію системи ставлень часто хворіючих дітей.en_US
dc.subjectдіти, які часто хворіють, особистість соматично хворої дитини, система ставлень, самоставлення, психокорекціяen_US
dc.subjectchildren who are often sick, personality of somatic sick child, the system of attitudes, psychological correctionen_US
dc.subjectчасто болеющие дети, личность соматически больного ребенка, система отношений, самоотношение, психокоррекцияen_US
dc.titleОСОБЛИВОСТІ СИСТЕМИ СТАВЛЕНЬ ТА ЇЇ ПСИХОКОРЕКЦІЯ У ДІТЕЙ МОЛОДШОГО ШКІЛЬНОГО ВІКУ, ЯКІ ЧАСТО ХВОРІЮТЬen_US
Розташовується у зібраннях:Автореферати

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Автореферат Пехарева.pdf374.93 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.