Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://repository.khpa.edu.ua//jspui/handle/123456789/787
Назва: | Педагогічні умови формування поліхудожньої компетентності майбутніх учителів музичного мистецтва |
Автори: | Сітковська, Л. |
Ключові слова: | поліхудожня компетентність, майбутній учитель музичного мистецтва, професійна компетентність, взаємодія мистецтв, педагогічні умови |
Дата публікації: | 2019 |
Короткий огляд (реферат): | У роботі представлено результати теоретичного узагальнення та практичного вирішення актуальної для сучасної педагогіки мистецтва проблеми формування поліхудожньої компетентності майбутніх учителів музичного мистецтва. У роботі розкрито сутність поняття «поліхудожня компетентність майбутнього вчителя музичного мистецтва»; проаналізовано стан розробки досліджуваної проблеми в психолого-педагогічній і методичній теорії та практиці, який дозволяє говорити про потребу в підготовці педагога-музиканта поліхудожнього профілю на основі взаємодії мистецтв. Це зумовлено специфікою культурно-освітньої діяльності, для якої важливою є взаємодія різних видів мистецтв. Для вчителя музичного мистецтва поліхудожнього профілю засвоєння основ взаємодії мистецтв є одним із засобів вирішення освітніх завдань і оволодіння новими педагогічними технологіями в умовах з’ясування статусу професійної підготовки, який не ототожнюється лише з сукупністю знань, навичок та вмінь у межах академічної освіти. Визначено та теоретично обґрунтовано педагогічні умови формування поліхудожньої компетентності майбутніх учителів музичного мистецтва, а саме: систематичність використання взаємодії мистецтв у процесі професійної підготовки студентів; розвиток креативного мислення майбутніх учителів музичного мистецтва у процесі навчання; поліхудожнє спрямування педагогічної практики студентів; використання різноманітних форм, методів, засобів навчання у контексті професійної поліхудожньої підготовки майбутніх учителів музичного мистецтва; які сприяють розвитку художньо- естетичних, творчих якостей особистості, що значно підвищує ефективність досліджуваного феномену. Розроблено компонентну структуру поліхудожньої компетентності майбутніх учителів музичного мистецтва, що складається з емоційно-мотиваційного, когнітивно-інтелектуального, професійно-виконавського та креативного компонентів. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://repository.khpa.edu.ua//jspui/handle/123456789/787 |
Розташовується у зібраннях: | Анотації до дипломних робіт |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Титул Сітковська.doc | 28.5 kB | Microsoft Word | Переглянути/Відкрити | |
Анотація Сітковська.doc | 26.5 kB | Microsoft Word | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.