Please use this identifier to cite or link to this item: http://repository.khpa.edu.ua//jspui/handle/123456789/784
Title: Педагогічні умови формування рефлексивних умінь майбутніх учителів музичного мистецтва у процесі вивчення спеціального інструменту
Authors: Кухтик, Тетяна
Keywords: рефлексивні уміння, майбутній учитель музичного мистецтва, професійна підготовка, вивчення спеціального інструменту, педагогічні умови
Issue Date: 2019
Abstract: Актуальність дипломної роботи зумовлена спрямуванням стратегії модернізації освітньої системи на пріоритетність людиноцентрованості, суб’єктності, усвідомлене саморегулювання діяльності й поведінки. Розвиток творчо-інтелектуального потенціалу нової генерації педагогічних кадрів у контексті гуманістичної парадигми вимагає від вищої школи інноваційних підходів до фахової підготовки вчителів музичного мистецтва. Специфіка означених підходів полягає у створенні педагогічних умов для самоусвідомлення особистістю майбутнього вчителя рівня власних фахово-педагогічних, мистецько-творчих, інтелектуальних можливостей, осмислення якості набутих у процесі мистецького навчання знань, умінь і навичок. Усвідомлення майбутнім учителем музичного мистецтва можливостей власного професійного розвитку, саморегуляції щодо набуття мистецько-виконавських знань і умінь, здатність до аналізу власного мистецько-педагогічного розвитку є можливими лише за умови цілеспрямованого формування мистецької рефлексії у процесі фахової підготовки студентів на факультетах мистецтв. Результати дослідження можуть безпосередньо використовуватися у підготовці майбутніх вчителів до роботи в освітніх закладах. Доведено, що визначені педагогічні умови впливають на формування рефлексивних умінь майбутніх учителів музичного мистецтва у процесі вивчення спеціального інструменту.
URI: http://repository.khpa.edu.ua//jspui/handle/123456789/784
Appears in Collections:Анотації до дипломних робіт

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Титул Кухтик.doc28 kBMicrosoft WordView/Open
Анотація Кухтик.docx15.52 kBMicrosoft Word XMLView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.